Site Network: Dilek'ce | à la Dilek | dilek'ce arsiv |

 

simdilik sadece caba gösteriyorum...birgün tüm tariflerim arsivde yerini alacak... mutlaka...



Merhaba

Sevgili Dilek'ce okurlari ve arkadaslar,
biliyorum cok uzun zamandir arsiv bekliyorsunuz benden. Ben de tam iki yildir arsivim olsun istiyorum;) Bir sekilde hep bu istegimi gerceklestiremiyordum. Sonunda isime yarayacak bir ara yüz buldum, basladim. Evet sadece basladim. Arsive tariflerin tamamini eklemek birazcik daha vakit alacak. Yayina sadece birkac tane versem de bircok tarif baglantiya harzi hale getiriliyor suan. Yani
cok da uzun sürmemeli diye umud ediyorum...
Umarim Dilek'ce de arayipta bulamadiginiz birkac tarifimi bulmakta kolaylik olur bu arsiv!

Hepinize kocaman sevgiler!


Dilek'ce den Dilek;)

Kullanim notu: Girdiginiz kategoride isme veya resme basarak tariflere veya en azindan girislere ulasmaniz mümkün.

posted by Dilek'ce @ Dienstag, Mai 29, 2007,

0 Comments:

Kommentar veröffentlichen

<< Home